Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Post-modern aşklarmış! Bi bitmediniz amk

17 Mayıs 2012 Perşembe

İki bin bilmem kaç gün olmuş...İkibin küsür gündür temizlikçimiz Yasemin Abla,Ali'sinin arkadasından gün sayıyor. İki bin küsür gün önce ölmüş Ali'si. Kamyon şöförüymüş, trafik kazasında ölmüş. Bugün kaçıncı günü diyorum, hiç teklemeden yapıştırıyor cevabı. 7yıl geçsin bırakacakmış saymayı." Saymıcam guzum valla kafayı yicem artık. " diyor. Geçen gün Ali'sini karşılamak için uykudan uyanıp kapıyı açmış,e haliyle kimse olmayınca dönmüş yatağına yatmış. Nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığını düşünsenize. Çok acımasızca yaşadığı.

Lise 2'de kaçmış bizimki Ali'sine. Ali Abi'yi Yasemin Abla'nın babası büyütmüş, okutmuş. "Ben göz koydum Ali'me.O bi' şey yapmadı. Mektubu ben yazdım" diyor işveli işveli. Yasemin Abla, Ali Abi'ye kaçtıktan sonra Yasemin Abla'nın babası çocuğu okutmaya devam etmiş-bu bile ayrı bir tartışma konusu olabilir başlı başına-.Liseyi bitirdikten sonra evlenmişler. Nasıl vefat ettiğini de sorarım bir ara ama çok fazla salça olmak istemiyorum. Vefat ettikten sonra her günü saymış,her gün bıkmadan,usanmadan,teker teker mıhlamış aklına.

Yasemin Abla'nın çilesini gördükten sonra yarak kürek,sikimsonik gönül ilişkileriniz/ilişkilerimize götümle gülüyorum,en azından bunu yapmayı istiyorum. E ama devir değişti artık Aşk bile modernize oldu diyenlerin ağzına tekmeyi geçiresim geliyor.
Aranızdan/aramızdan bazıları bu çağa ait değiliz bence. Geçmişte yaşasak daha mutlu olacakmışız gibi geliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP