Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Think twice before quit

29 Nisan 2012 Pazar

Sağından solundan köşe bucağından,nereden tutarsanız tutun bir türlü yatağa tam anlamıyla seremediğiniz yatak çarşafları vardır ya işte benim hayatımın bazı noktaları da tam anlamıyla böyle Ayşe.Sakın yanlış anlama bugünün Pazar olmasıyla yakından uzaktan hiç bir alakası yok bu durumun. Keza halet-i ruhiyemin özetleyiniz desem benden önce atbaşı geçersiniz foto finişi.Bu yüzden söylediklerimi can kulağıyla dinleyiniz ve samimiyetime inanınız lütfen.Başınızı emme basma tulumba gibi sallamanızdan içtenliğime inandığınız sonucunu çıkarıyorum.
Neyse velhasıl-ı kelam insanın hayatında olduramadığı durumlar için B planı olmalı. Hatta daha da ileri gidip B'yi ilerletmeli ve anlamlı bir kelime kurabilecek harfe sahip olacak kadar planı olmalı.Olmalı ki hayattan istediğini almaya çalışırken bu denemelerle aslında istediğinin bu olup olmadığını da sorgulayabilsin.Matematik iyidir. Misal canın elma yemek isterse dolaba bakarsın önce varsa davranır yersin. Yoksa komşudan istersin, yine yoksa manava gidip almaya çalışırsın. Tabi bunun için paran olmalı, paran yoksa çalışıp elma alacak parayı biriktirmelisin.Bütün bu süreç ve planlar arasında istediğinin elma değil aslında muz olduğu kavradığın an artık kişiliğini yenilemiş oluyorsun ki elmanın artık bir önemi kalmıyor hayatında. Nasıl kalmıyor? Şöyleki; içinde bir sızı olup ağzının suyunun akmasına sebep oluyor ama bu kadar çabanın sonunda istediğin tadın muz ile karşılık bulabileceğini bilecek akıl ve dirayete sahip olduğun için manasız enerji kanalizasyonları anlamsızlaşıyor.
VE diyorsun ki elma yerine muz yiyicem olm ben.Muz yoksa da yemicem anasını satayım. Yok yani ekşi boğazımı yakıyor gibi boş bahaneler de bulabilirsin.Bu da mümkün ama boş bahaneler yerine içi dolu beklentilere odaklanmak en mantıklısı Ayşe.
Yine kafanızın zemberekvari hareketinden benle aynı fikirde olmadığınızı anlıyorum ama bu tavrınızın benim için pek de bir önemi yok keza beni şizofreni hastalarından ayıran en harikulade özelliğim sizin varolmadığınızı bilmemdir kuzum. Öpüyorum üzüm gözlerden.

with my all respect

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP