Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

...

5 Mart 2012 Pazartesi

...Çünkü Ali Bey dünya sizin etrafınızda dönüyor. Siz her şeyi çevrenizdekilere endeksleseniz de bencil piçin tekisiniz aslında. İşte bu güzeldi Ayşe. ilk kez sizi bu kadar zıvanadan çıkmış görüyorum. Ne yalan söyleyeyim sizi böyle görmek güzel. Doğrudur. Bencil piçin tekiyim belki ama mevzu bahis ben değilim. hayali bir yoldaşıyla beraber şizofreni sularında yüzen benim için bu gece sizin için çok da hareketli geçmeyecek keza durum farklı. Bu gece başkalarının hikayelerini anlatayım diyorum zira sizin de söylediğiniz gibi bencil bir piç olduğum için bu aralar kalıbıma sığmayacak çocukluklar yaptım sanırım. Pişman değilim ki yapılması gerekiyordu yapıldı der geçer insanoğlu. Dediğim gibi tuvalete girip kaka yaparken bi başkası bulunmuyorsa yanınızda, çok da yanlış bir davranış değil bencillik. It needs to be done der gavurlar. Neyse ne diyordum başkasınız hikayelerini anlatayım bugün. Hazırsan eğer, dinleyeceksen anlatayım. Yoksa boşuna yorma beni. Sanırım şimdilik hikaye dinlemek istemiyorum. O kadar laf ettim,5 dakikadır konuşuyorum şurada,insan nezaketen de olsa dinler. E bravo ne diyeyim. Yordunuz artık Ali Bey, siz kendinizi bir Fil kadar yorgun hissediyorken biz bi' şey diyor muyuz? Biraz anlayın lütfen. Ayrıca kadın ruhundan da gram anlamıyorsunuz. Aman! sizi ben yaratıyorum ve utanmadan beni bana kötülüyorsunuz. Ateistler gibisiniz, nankörsünüz aynı zamanda. Bundan sonra size hikaye mikaye yok. Aslına bakarsanız artık, yani umarım siz de yoksunuz. Ayrıca çok da kabasınız, erkek bozması. Bir sürü insan var hikayelerimi dinleyecek sizin gibi kaba saba insanlara kalmadım ben. Haydin selametle!...



0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP