Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Polaroid Serzeniş;hepinizi seçemiyorum bari bi' kısmınız gidin!

5 Mart 2012 Pazartesi

Nasırlı adam oldun mu olmuşsundur. Yani cümle muhteviyatı açısından anlamsız olabilir lakin.Özü nasırdır. Bi' nevi bağışıklık sistemi. Benim öküzden bozma ingilizcemle depends on pıpıl to pıpıl da denebilir ama öyle işte. Ayağın altındaki nasırdan bahsetmiyorum benim öküzden bozma ama içi bir ayı kadar temiz arkadaşlarım. Ornitorenklere de atıf yapmayı istiyorum ama hali hazırda Jumanji kıvamındayız. Uzatmayalım...


Aslında uzatıyorum. Uzatmak çok sevdiğim bi' eylem ama işin boku çıkıyor bazen.


Neyse bu sefer uzatmıcam. Konuşma ağzıyla yazdığım için hoşgörün samimiyeti bozmayalım dedim. Olay P.tesi sabahı görmemeniz gereken fotoğrafları görmenizle başlar. Elbetteki içinizden cızzt bızzt diye pikaçuvari sesler gelir. O konuyla ilgili detaya girmiyorum keza bir çoğunuz biliyor ne kadar içli bi adam olduğumu. Neyse görmemeniz gereken fotoğrafın sizle alakası yoktur belki. Belki vardır. Ama reaksiyon tetiklenmiştir artık. Bir zamanlar huzur aramak için gittiğiniz yerlerin,doğduğunuz,büyüdüğünüz topraklar artık içinizi şekersiz kahve gibi kabartmaktadır. İşte fellas çözümü,cevabı olmayan sorular için doğan adamlar vardır. Ben onlardan biriyim!..


Şimdi izninizi rica ediyorum sevgili Ali,Ayşe,Feride,Nükhet,Hakan ve Balamir. Keza yeterince kendimi yiyip bitiremediğime kanaat getirdim. Bu sabaha kadar iyiyim diyordum 2 gündür. Sabah yine üzerinde sörf yaptığım çürük tahta mortingen şıtraze. İzninizle biraz kendimi yiyeyim. Beyin ve ciğer üzerine yoğunlaşıyorum hardallı yoğurtlu sosla mis gibi oluyor.


Selametle,


0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP