Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Türk Standartları IQ'su

16 Kasım 2009 Pazartesi

Mazhar Osman - Deniz Gür production iftiharla sunar!

Türkiye'de yaşamak için yeterli olan IQ standardının tarafımızca belirlenmesi amaçlı bu ütopik ve gayri illegal projede desteklerinizi bekliyoruz.

Her eylemi bir IQ ile belirlersek bakalım Türkiye'de yaşamak için kaç IQ gerekiyor bize?
(Aynı zamanda ortalama bir Türk evladının da IQ değerini bu araştırmada tümevarım yöntemiyle keşfedebilirsiniz.)

IQ'dan sonra Türk insanı EQ değildir ulan! tezinden mütevellit Türk DNA'sını işleyebiliriz. RNA'mız da yok bu arada bizim. DNA yeter çünkü bize.

Let the experiment begin!

1. Ye
2. İç
3. Sıç
4. Yat
5. Seviş
6. Atar yap
7. Dövüş
8. Vallahi benim aklıma gelmişti
9. Şşt. Oğlum kız beni kesiyo lan, şerefsizim kesiyo. bak abine bak nasıl ayarlıyo kızı

10. Atın ölümü arpadan olsun
11. Hieyytt kuzenim evleniyor ulan! DIŞIN!DIŞIN!(pistol sesi)
12. Göğüslerim/bacaklarım/kıçım/başım açılmış ellerimle kapatayım hemen kimse görmesin!
13. Ben sarhoş olmam/değilim çakır keyifim!
14. Araştırma, ilerleyen safhalarda Türkiye'deki herkesin aslında Einstein'dan çok daha zeki olduğunu bize kanıtladı. Çok şey yaparız ama işte istemiyoruz.
15. Bak bak kedinin göte nassı çomak soktum eğeğeğgeğheğeğhe
16. Kadir gecesinde içilir mi lan dinsizler!
17. Benim gözlerimin rengi suya bakınca mavi, gökyüzüne bakınca yeşil, boka bakınca ela oluyor şekerim.
18. Beni ne doktorlar, ne mühendisler, ne maslahat güzarları istedi...( dedicated to nuran) : ))))


Araştırma, ilerleyen safhalarda Türkiye'deki herkesin aslında Einstein'dan çok daha zeki olduğunu bize kanıtladı. Çok şey yaparız ama işte istemiyoruz.
(liste devamlı güncellenecektir)

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP