Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Collage behind my eyes

28 Ekim 2009 Çarşamba


Ceketimi alıp çıktım! Hep bunu yapabilmeyi istedim, belki hiç fırsat olmadı ama ben hep istedim...
Kelimeler hep bi' zor, can sıkıcı gelmiştir yazarken ama hiç bu kadar sinirimi bozmamıştı. Yazamamak, yazmak istemek, becerememek, çabalayamamak.

Mecalim yok!

Zor durumda kalınca, insan konuşmak isteyince ve konuşamayınca ya ağlamalı ya da bunu tolere edecek başka bir yol bulmalı. İçinde dağların birikmesine izin vermemeli.

Dün hayatım için bi' milattı. Bazı şeyler kökünden geri dönmemek üzere değiştirilmeli sanırım.

Ağlamak?

I know there is a way, My future is not set, For the tide has turned But still I never learned to live without regret...

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP