Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Mean Everything to Nothing

30 Kasım 2009 Pazartesi



Bir bayram sabahını fabrikada heder etmenin keyfiye hepicinizi selamlıyorum yurttaşlar! (kitlelerin beni takip etmesini, hayal kurmayı arzuluyorum)

Hali hazırda bir tanecik stüdyo albümleri olan Manchester Orchestra çıkardığı yeni EP'sinin ardından, yeni albümünü de hazır etmiş. Ayrıntılar bkz. www.themanchesterorchestra.com

İlk albümü düşündüğümüzde çok zartlar bir o kadar da zurtlar diyemicem, albümü dinlemedim. Lakin önümüzdeki dakikalarda az çok bi'şiler karalarım.

İlk albümde adamların mençıstırlı olduklarını düşünüp indie, brit-pop mu yapıyorlar lan acaba diye önyargılarımla savaşırkene-ki önyargıların hayatımdaki yeri bi ayrıdır- albümün bi solukta bittiğini sonradan farkettim. Aç parantez; adamları ilk kez Conan O'brain Show keşfetmiştim. Wolves at night'ı canlı çalmışlardı. Lakin o zamanlar farketmiştim heriflerde bi acaiplik olduğunu ki mükemmel ingilizcem: ) aksanlarının ingiltereye ait olmadıkları yönünde atar yapıyodu bana. Amerikanyalılarmış sonradan şeettim Arçibıl!
Albümü indirdip hazmetme sürecinde, Where have you been?- Tanrıya ciddi bir başkaldırı vardır- ve akabinde I can barely breathe-ümmüğü sıkılası sevgililere hitap edilmiştir sanırım- olmak üzere 2 şarkı ciddi yerler bırakmıştır bünyede. Wolves at night'ı da katalım listeye, bi grubu iyi diye nitelendirmek için daha fazla şarkıya ve/veya dataya ihtiyaç var, i know. Amma velakin where have you been?'in yüzü suyu hürmetine grup saygıyı, sevgiyi, bir avuç dolusu kelebek, 2 cep dolusu tırtılı vs hak ediyor.

Bu da benden size Barryam hediyesi; YEPİSYENİ EP


son dakika notu: Grubu önceden takip edenler için; vokal ya değişmiş ya da gerilemiştir veyahut EP kayıtlarının kötülüğü dolayısıyla dinlediğimden bi cacık anlamamakta, bunun bi getirisi olarak feci hayal kırıklığı yaşamaktayım.

SDN 2: yeni albüm; Mean Everything to Nothing

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP