Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Bir varmış bir yokmuş

23 Kasım 2015 Pazartesi

Kaz Dağlarına altı ayın hayal kırıklığını atmak için çıkmıştım. Dağ havası iyi gelirdi, öyle oldu da. 15km dağ, patika yürüdükten sonra eve döndük. Zeynep açtı kapıyı. Gözler fıldır fıldır, onun bildiği ama benim bilmediğim şeyin gururuyla Siz yokken ödevlerimi yapmadım amca dedi-zıplıyordu bu arada. Tam kaşlarım çatıldı,yalandan kızacaktım ki Şaka Şaka, Yaptım. Sütümü de içtim diyiverdi


Dağlara dönsek ya Ayşe.
Mantık şehir diyor Ali Bey. Ben onun yalancısıyım. 
Peki mantık hep böyle boktan kararlar mı verir Ayşe?
Terbiyenizi bozmayınız Ali Bey. Doğru mu yanlış mı bilmem? Feride'ye sorun belki o söyler.
Söylemez...




0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP