Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

Sintineyi boşalttım

22 Ekim 2012 Pazartesi

Son bir yılımın en akıllıca, en uygun ve makul hareketi ilacı bırakmak oldu. İki aydır ağzıma sürmüyorum şerefisizi.
Herhangi bir epilepsi hastası tanıdığınız varsa mutlaka karşıma çıkarın çünkü hayatını sikip atan ilaçların etkilerini o rutine girince anlayamıyor insan kolay kolay. Hele bir de yüksek dozda alıyorsa imkansız. En azından kendi deneyimlerimi paylaşırım ki 18 yaşından beri bu hastalıkla uğraştığımı düşünürsek epeyi bi' biriktirmişim ben içeride.
Ne fade out derinlere dalmalar  ne de anlık sinir patlamaları, hepsi hasır altı. Tamam birden pamuk olmuyorsun ama bariz bir ilerleme söz konusu.
Algılarınız bariz açık olduğu için muhakeme yeteneğiniz sanki 3-5 kat artıyor ve kesinlikle daha aktif yaşıyorsunuz. İlaç hayatla interaksiyonunuzu bariz sınırlandırıyor.
Kimsenin kanına girmek istemem sonuçta doktor değilim ama benim hayatıma bir daha Depakin chrononun gireceğini düşünmüyorum. Siz de hayatınızdaki kimyasalların size nelere mal olduğunu bi' düşünseniz iyi edersiniz.


Selametle

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP