Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

İstavrit

30 Ocak 2012 Pazartesi

Mevcut oyunlar üzerinden oynayalım dediğim zaman dinlemedin beni Ayşe ama senin istediğin şekilde de bir cacığa benzemedi. Ali Bey,yine elmalarla armutları karıştırıyorsunuz. Ben sen yoktu ya hani aramızda.Ne çabuk unuttunuz.Doğru haklısın Ayşe.Yine kendi kendime yedim bu boku.Dolayısıyla bi' tarafıma giren şemsiyelerin hesabını eşe dosta sormamam gerek. Yine metroya binsek mi Ayşe? Belki operatör yine dalar Körfeze.İki istavrit görür neşelenirdik. Bu mevsimde de bol olur hani. Kim bilir bi' kaç tanesi atlayıverir güverteye,rakıya arkadaşlık eder? Olmaz mı? Ali Bey,metroda güvertenin ne işi var? Ya anlayın işte. Metroyu vapura bağlamışlar. Hem 1 saat içersinde aktarma yapınca para vermiyormuşuz. İyice pintileştiniz Ali Bey. Özür dilerim. Ama ana fikri anladınız sanırım.Metro,vapur,rakı,balık belki Ayvalık. Olmaz mı?Bence bal gibi de olur.Hem bu mevsimde bomboştur oralar. Sessiz,sakin,yalnız...Ali Bey siz hep yalnızsınız! Size de bir şeyler olmuş Ayşe.Hiç bu kadar kırıcı görmemiştim sizi.Yine elma armut meselesi Ali Bey.Ben sizim,siz ben.N'olur suçlamayın beni.Tamam tamam. dünyanın en bilgiç,ukala kadını olarak literatüre gireceksin, az kaldı.Teşekkürler.Ukala!

.
.
.
Geliyor musunuz? Nereye? Gidiyorum işte.Gidecek bir yer bulunur elbet.Nasıl olsa fark etmeyecek.Yalnızlık malum ömür boyu.Küstünüz mü yoksa bana? Gidiyorum ben! Abimin mezarı kavrulmuştur susuzluktan.Dünyada benim kadar vefasız kardeş yoktur sanırım. Ben gelmeyeyim Ali Bey. Siz de bırakıyorsunuz sanırım beni. Yok! sonra yine gelirim de malum,Olmayan kişilerin,mistik bir mekanda bulunması biraz garip kaçar. Sizi de yorar.Sizi yormak istemem. Ağız dolusu gülüyorum buna biliyorsun değil mi Ayşe? Şizofren demişti size bir arkadaşınız. N'oldu ona? Zamanını bekliyor sanırım. Şu an için asayiş berkemal. Hadi kal sağlıcakla Ayşe. Hoşçakal.

0 yorum:

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP