Fil Yorgunluğu

iş bu sözleşme ile potansiyelinizin kısıtlı olmasına bakmaksızın yazma,çizme hususundaki ısrarlarınızı görüp, bunu nüktedanlığın sınırlarına vurarak hem acıma hem saygıyla karşılayıp-yedim ama beğenmedim- akabinde gösterrmiş olduğunuz çabalardan ötürü ve/veya ornitorenklerin evcilleştirilmesi hususundaki çabalarınıza istinaden, yetkin bir mühendis olma yolundaki çablarınızı hoşgörüyor ama yazmanın çizmenin size bir arpa boyu kadar yarar sağlamayacağı TC 1545 sayılı kanun hükmünde kararnamesiyle belirlenmiş olup, gereğinin yine şahsın kendi tarafından yapılması uygun görülmüştür.

İmza
Devletlü Padişahım Çok Yaşa Kayı Boyu

Paraf
Bat dünya bat. Şarkısı kaldı yarıda, aklı kaldı karıda. Sebep olanın ocağı batsın.

If'tirin gidin lağn!

11 Şubat 2010 Perşembe


İstanbullu kadirşinas arkadaşlarım buyrun, biz iç çekip-torrentleriz merak etmeyin. (Takip ve türevleri)


2 yorum:

Unknown 12 Şubat 2010 15:09  

alla seni inandırsın hiçbirine iftirmiicem Mazhar.

MazharOsman 12 Şubat 2010 20:51  

biz üzerimize düşen kamu hizmetini yerine getirdik sayın banyosuyu!

bir dakika ben sizi dinledim, ben sizi dinledim! lüütfen, istirham ediyorum sayın kırca lütfen, müsadeedin hayır bi müsaadeedin. Bugüne bugüne istanbulun güzide organizasyonlareından olan if'e nasıl katılmazsınız anlyamıyorum! bu bağımsız sinemaya destektir en nihayetinde! lütfen! istirham ediyorum biraz makul olalım!
tamam ben bir istanbullu olarak izmirden iştirak edemiyor olabilirim, üstüne üstlük if kapsamındaki filmleri torrentten indiregandi ediyor da olabilirim. ama bu farklı!
Eğitim şart!

p.s. haftasonu 2 gün tatil ya sayın banyosuyu rahat rahat saçmalayabiliyorum! : ))

Yorum Gönder

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP